بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو
بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو

باسلام خدمت کاربران محترم فروشگاه GSMLAPTOP ، وما خیلی خوشحال هستیم که با بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو شما را تا پایان این مقاله کامل و جامع در خصوص اطلاعات عمومی که همگی شماها با ید  برای خرید لپ تاپ از برند های یاد شده، دقت کافی را داشته باشید، همراهی میکنیم.

البته جا دارد که این عبارت را که بارها و بارها در طول این مقاله به آن برمیخورید به این شرح میباشد که لپ تاپ ابزاری است که باید متناسب حیطه شغلی و سلیقه شما انتخاب شود وهیچ کمپانی نسبت به بقیه رقبای خود برتری کاملی ندارد و همه این موارد در انتخاب محصول دخیل اند.

شما در اینجا نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بقیه دوستان شما هم با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند.

لپ تاپ ابزاریست پر کاربرد در دنیای مشاغل امروزی .

برای همه افراد جامع فارغ از هرقشر اعم از دانشجو ، کسبه بازار ، کارمندان اداره، صنعت گران و … با پیشترفت دنیای وب و  همچنین متحول شدن کسب و کارهای اینترنتی نیاز به یک ابزار پر کار برد در نیای امروز بیشتر از قبل احساس میشود و لپ تاپ یکی از این ابزارهاست.درواقع شما با لپ تاپ میتوانید به دنیای نرم افزار های کسب و کارخود، تولید متحوا های حرفه ای تر و رقابتی بهتر با رقیب های تجاری خود انجام دهید و صد البته باز هم به عبارت  بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو در طول مقاله خواهید رسید . ما در Gsmlaptop.com سعی به بهتر انتخاب کردن لپ تاپی مناسب برای حیطه فعالیت های شما اطلاعاتی را قرار دادیم و باعث خوشحالی ما می باشد  که تا پایان مقاله با ما همراه باشید و در بهتر شدن مقاله، نظرات خود را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

سر فصل های این مقاله عبارتند از :

  • بررسی برند های مختلف.
  • به عنوان دانشجو چه لپ تاپ هایی مناسب ما هستند.

نیاز هر قشر به یک مدل لپ تاپ مخصوص به حیطه کاری خود.

اگر شما به عنوان یک دانشجو یا کسبه بازار هستید و یا حتی به عنوان یک طراح در یک موقعیت شغلی قرار گرفته اید باید در خصوص فعالیت های خود درخصوص انتخاب لپ تاپ اطلاعاتی را در بر داشته باشد  که سعی ما این است برندهای مختلف را مورد بررسی دقیق قرار دهیم  وازانجا که هر برند قابلیت های به خصوص تجاری خود را در بر دارد ،با مقایسه آنان اطلاعات خرید خود را بالاتر ببرید.

با بررسی برندهای مختلف دردنیای تجهیزات الکترونیکی به خصوص لپ تاپ ها ما برندهای مختلفی را مشاهده میکنیم. اگر بخواهیم به پیشینه این محصول بپردازیم ابتدا به اولین عرضه کننده آن میپردازیم و به شخصی به نام الن کی که در اوایل دهه 1970 میرسیم  که محصولاتی در این زمینه ارائه نمود.

 

بررسی برندهای مختلف

Apple

اگر بخواهیم به طور مفید و مختصر به بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو اشاره کنیم به  اولین سری های محصولات ارائه شده ،کامپیوتر های مک خواهیم رسید که توسط استیو جایز ارائه شد.از مدلهای مختلف این برند با توجه به قیمت های قابل توجه اکثر مواقع در شرکت ها مورد استفاده ویا توسط طراحان زبده و با گردش مالی بالا مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی این محصول برای حسابداران و طراحان بیشتر پیشنهاد میشود.

اگر شما فردی تازه کار هستید از لپ تاپ های گران قیمت استفاده نکنید و حتما به بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو بپردازید، زیرا میتوانید با لپ تاپ های ارزان تر نیاز های خود را برطرف سازید.اما این به منظور امتنا از خرید این برند نمیباشد و در دنیا برای هیچ کسی کیفیت قطعات های آن پوشیده نیست.

از مدل های این برند پر طرفدار میتوان به iMAC  های موجود در سایت فروشگاه اشاره نمود .اگر شما به دنبال کاربا نرم افزارهای حسابداری هستید، باید بدانید که با چه نرم افزارهایی دست و پنجه نرم میکنید. از این نرم افزار ها میتوان به سپیدار ، هلو ، زرین ، درآمد ، قیاس ، چرتکه ، پندار سیستم و … اشاره کرد که حد اقل سیستم های مورد نیاز رم 8، پردازنده corei 5 و هارد اعم از SSD  و HDD اشاره کرد.

اگر شما برای طراحی و کار های گرافیکی خود دنبال سیستم قوی میباشید باید به یکسری از حد اقل هایی توجه کنید .عموما این نرم افزار ها عبارت اند از :

ادوبی ، ایلوستریتور، ایندیزاین، کورل دراو، گیمپ، اسکچ، اسکیپ ، دیزاینر، زارا دیزاینر وکانوا اشاره کرد. برای کار با این نرم افزار ها شما به سیستمی با حد اقل رم 8، هاردیسک پیشنهادی SSD برای سرعت بیشتر و همچنین فن و کیفیت ماردبورد آن مد نظر است.

البته نا گفته نماند افرادی که در بازار های مالی از جمله فارکس و کریپتو  فعالیت میکنند نیاز به مانیتور هایی دارند که بزرگ باشند و اعداد و جزئیات نمودار ها را به بهتر و واضح تر نمایش دهند.

HP

شرکت آمریکایی هیولت پاکارد( Hewlett-Packard)  یا به عبارتی همان HP به عنوان بزرگترین تولید کننده لپ تاپ و چاپگر در جهان شناخته میشود.

لپ تاپی مناسب وسازگار با شرایط های سخت …!

همه ما با اولین چیزی که با شنیدن نام این برند مواجه میشویم آن است که مناسب صنعت و کارخانجات است وما باید در جواب به شما بگوییم بله درست است.هر ساله این برند مدلهای متنوعی را وارد بازار جهانی میکند اما این برند نسبت به برند هایی همچون ایسوز و لنوو کم طرفدار تر و کم شناخته شده تر میباشد. اما هیچکدام نمیتواند باعث از یاد بردن مقاومت بدنه این محصول شود البته شما با بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو بیشتر متوجه موارد گفته شده خواهیدشد.

در واقع این شرکت با طراحی بدنه از جنس آلومینیوم و پلاستیک فشرده به طرز قابل به توجهی آن را در برابر ضربات و ورود گرد و غبار که به شدت بر روی قطعات داخلی اثر گذار است ، مقاومت میکند و به همین دلیل است که آن را بیشتر صنعتگران و افرادی که در فیلدهای تحقیقاتی میدانی فعالیت دارند از آن استفاده میکنند.

محصولی مقرون به صرفه برای همه اقشار جامعه.

البته باید توجه داشته باشد برای خرید لپ تاپ از لحاظ قیمتی بستگی به قطعات های آن و کیفیت ساخت ان هم توجه کرد و از دلایلی که نوسان قیمتی را مشاهده میکنید یکی از این دلایل ، همین است که به شما گفتیم .

همچنین شما میتوانید با کمی تحقیق متوجه به صرفه بودن قیمت آن با توجه به سیستم به کار رفته آن درکنار بدنه ای مقاوم نسبت به بقیه برند های دیگر شوید. همچنین میتوانید در سایت فروشگاه از مدل های مختلف این برند دیدن کنید.

از نرم افزار هایی که در حوزه صنعت و فیلد های میدانی مانند زمین شناسی ، ژئو مورفولوژی ،مهندسی خاک وآب به کار میرود باید به  CATIA , POWERMILE, AUTOCAD,GIS,MATCH3,SOLID WORKS و …. اشاره نمود که این برنامه ها با توجه به گرفتن خروجی و قابلیت انیمیشن سازی در حوزه طراحی قطعات و فعالیت های میدانی نیاز به پردازنده قوی از  COREi5  به بالا ، حداقل رم مورد نیاز 8 واز نظر هارد باید قدرتی بالا از نظر حجمی مثلا SSD را در بر داشته باشند تا بتوانند به راحتی کار کنند.

البته نا گفته نماند که این مدلها برای گیمر ها هم مناسب است زیرا هر چه شما برنامه سنگین تری برروی سیستم خود نصب کنید، لپتاپ شما حرارت بیشتر را تولید میکند و از آن جایکه فلز آلومینیوم به راحتی گرمای خود را از دست میدهد سریعتر خود را هم دمای محیط میسازد.

ودر آخر میتوان به توان بالای باتری آن اشاره نمود که در سفرها ، ارائه های درسی و جلسات دفاع به شما این امکان را میدهد تا با خیالی راحت تر به امورات خود برسید.

ASUS

کمپانی ایسوس یا همان ASUSTEK COMPANY  یک شرکت تایوانی است که در حوزه تولید کارت گرافیک، مادربورد و تولید لپ تاپ در بازار جهانی مطرح است .

ایسوس برندی خوش نام.

همه ما از کیفیت و خوش نامی این برند آگاه هستیم و کمتر کسی پیدا میشود که این محصول خوش نام را به یاد نیآورد و به جرعت میتوان گفت که اکثر اقشار جامعه مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان این محصول را انتخاب و در دست دارند.

خوش نامی در عرصه کیفیت نمایشگر وپردازنده.

همواره با بررسی و گرفتن تجربه های بیشتر درخوصوص لپ تاپ ها چه دست اول و چه دست دوم در مورد این محصول  اکثرا در خصوص کیفیت نمایشگر آن اتفاق نظر دارند و شرکت ایسوس با رویکردی متفاوت برای خریداران خود در این زمینه به معنای واقعی سنگ تمام گذاشته است.

نمایشگر انان به طوری طراحی شده است که مشتریان در محیط های کم نور و یا در معرض نور آفتاب به راحتی بتوانند نمایشگر خود را مشاهده کنند. با کمی دقت متوجه این تفاوت در لپ تاپ و مابقی محصولات کمپانی های دیگر خواهید شد.

اخیرا این کمپانی از تکنولوژی OLED برای نمایشگر های خود استفاده نموده است.در واقع این پنل نسبت به سری های قبل تر که تحت عنوان IPS  ،دارای کنتراست بالاتری است که انتخابی بسیار مناسبی است که گیمیر ها و طراحان گرافیک میتوانند ازآن بهره مند شوند.

اما در عین حال باید خدمت شما عرض شودکه نمایشگر های  OLED نسبت به IPS  ها مصرف انرژی بالا تری را دارد .البته شما دویتان و همراهان همیشگی ما میتوانید به مقاله دیگر ما در حیطه گیمینگ و بررسی پردازندها و همچنین با تری ها ،بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو بپردازید.

Lenovo

با شنیدن این نام این لپ تاپ همگی به سمت کمپانی چینی ذهنمان معطوف میشود که در تولید محصولات اقتصادی با متنوع ترین مدل های روز در بازار جهانی و به معنای واقعی اقتصادی گام برداشته است .

محصولی کاملا مقرون به صرفه و آپشن بالا…..

این کمپانی با ایجاد خط تولیدی متمایز نسبت به بقیه رقبا سعی در بیشتر کردن بازار برای طیف گسترده ای از اقشار جامعه جهانی کرده است.درواقعا شما با نگاهیی اجمالی متوجه خواهید شد که لپ تاپ های لنوو نسبت به برند هایی همچون ایسوس، اپل و حتی اچ پی دارای آپشن هایی بیشتر و حتی با قیمتی نصف به بازار عرضع میشوند .اگر شما یک کارمند، دانشجو ،ویا صاحب کسب وکار های کوچک هستید ما این محصول را به شما معرفی میکنیم .

محصولی ارزان اما ساده ولی استاندارد..!

در واقع این شرکت برای رقابت و از طرفی مقرون به صرفه تر کردن جهت خرید اکثر اقشار جامعه با کم کرد یکسری از آپشن های آن قیمت خود را جبران نموده اما نمیتوان سیستمهای آن را نادیده گرفت مثلا شما لپتاپی با رم 8 و هارد 1 ترا بایت لنوو را ارزان تر ازایسوس و اچ پی میتوانید تهیه کنید از لحاظ بررسی بدنه باید به شما بگوییم که جنس آن ان از پلاستیک فشرده با مقاومتی متوسط و از نظر طراحی ساده اما استاندارد میباشد.

شما باید توجه داشته باشید مدل های این محصول همانند اچ پی در محیط های کارگاهی، فیلد های تحقیقاتی و کار خانه جات  مورد استفاده قرار نمیگیرند چون بدنه آنان به مراتب ضعیف تر بوده و در اثر برخورد سنگین آسیب جدی میبینند.

اما به طور کلی برای ارئه های دانشجویی و حوزه آکادمیک دانشگاهی و آزمایشگاهی بسیار مناسب و کاملا مقرون به صرفه هستند.

در خصوص صفحه نمایشگر آن نسبت به برندی همچون ایسوس کنتراست کمتر و وضوح کمتری دارد اما با تمام وجود عمر باتری آن،تنوع در مدل و از همه مهمتر قیمت کاملا به صرفه آن میتوان اشاره کرد.

در خصوص کارت گرافیک آن باید گفت که از مدل  AMD  استفاده شده که چندان به درد گیم های سنگین نمیخورد اما به جرعت میتوان گفت کلیه موارد مربوط به مباحث دانشگاه و افرادی که به تازگی در عرصه کسب وکار و اداره جات قدم میگذارند بسیار انتخاب مناسبی است .

در پایان این بخش از سر فصل مقاله به نتیجه ای که میرسیم آن است که هر لپ تاپی معایب و مزایایی دارد و همگی برند های محبوبی هستند و شما خریدار عزیز برحسب بودجه و نوع کارایی خود باید برند و مدل لپ تاپ خود را انتخاب کنید. و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی عمیق در این حوزه اعم از بررسی نمایشگر ها ، پردازنده ها ، بدنه و باتری ها بندازیم و بیشتر به بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو میپردازیم.

DELL

کمپانی آمریکایی با نام اختصاری دل یکی از بزرگترین و از جمله معروف ترین ها در عرصه توزیع و ساخت نوت بوک در جهان شناخته میشود و محصولات آن در صنعت های فوق سنگین از جمله نظامی و سبک تر مانند بازار های بورس جهانی عرضه میشود.

این برند همانند برند های دیگر دارای نقاط قوت و ضعف های خود می باشد. اگربرای شما هزینه ، مسئله چندان جدی نیست میتوانید روی لپ تاپ های DELL حساب بازکنید. عموما این لپ تاپ ها طراحی های بدنه ای زیبایی دارند و باز هم هماهنطور که اشاره کردیم بستگی به نوع فعالیت شما در انتخاب لپ تاپ را شامل میشود.

محصولی بدون داشتن حد واسط …!

شما در انتخاب این برند باید توجه داشته باشید که نمیتوانید محصولی حد واسط را بیایبد که همانند لنوو و ایسوس هم قیمت و هم سیستم را دارا باشد .

این برند برای دو طیف فقط محصول تولید میکند که یا سیستم  بالا وحرفه ای ترباهزینه بیشتر ویا سیستم پایین با هزینه پایین تر ..!!! یعنی میان رده خوب را نمیتوانید پیدا کنید…

ارزیابی نقاط های مثبت و منفی این برند .

از ویژگی های این برند گارانتی آن است که موارد های بیشتری را نسبت به بقیه برند ها شامل میشود و قابل به تمدید است و در میان بقیه برند ها ،مشتریان بسیار وفادار تری را برای خود مهیا ساخته است .

از طراحی بدنه های آن به شکیل بودن و مقاومت بالاتری را میتوان در نظر گرفت که با خلاقیت در انتخاب رنگ بدنه کاملا ظرافت آن به چشم کار بر نمایان میشود.

آگر شما دنبال لپ تاپی با قابلیت باطری مقاوم هستید این برند را به شما پیشنهاد نمیکنیم اما در کل اگر شما بودجه کمی دارید دنبال این برند نروید ولی اگر توانستید دست دوم آن را با سیستم بالاتری پیدا کنید حتما گذری به آن بزنید چون کمتر کسی پیدا خواهد شد که حاضر است لپ تاپ با کیفیت بالای این برند را بفروشد.

ACCER

بازهم در دنیای لپ تاپ ها ما به کمپانی تایوانی میرسیم تحت عنوان ایسر در کارنامه های خوبی از خود به جای گذاشته است.

اما این محصول نیز همانند مابقی محصولاتی که نام بردیم دارای یکسری فاکتورهای خوب و منحصر به فرد ودرعین حال دارای نقاط های منفی نیز می باشد.

محصولی با صرفه نسبت به بقیه رقبا در بازار جهانی .

شما به بررسی محصولات دیگر حتی به نسبت به لنوو میتوانید سیستم های بالاتری را با قیمت های کمتر پیدا کنید که این به معنای واقعی با صرفه بودن  محصولات این برند را نشان میدهد.برخلاف برند هایی همچون DELL,HP ,APPLE شما هزینه کمتری را نسبت به سیستم های معادل و هم تراز پرداخت میکنید و در واقع مزایا و معایب برند های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو و..  هرکدام منحصر به فرد هستند .

کمپانی ایسر همواره در ضمانت و پشتیبانی محصولات خود با مشتریان همگام بوده و قطعات این لپ تاپ ها به راحتی قابل به یافتن می باشد.شاید به جرعت بتوان گفت که ایسر دارای بیشتر تنوع محصول از ساده تا حرفه ای در بین رقیبان خود است.

 بدنه ای متفاوت تر به نسبت محصولات مشابه.

اگر به بدنه آن در وهله اول بنگریم ، بدنه قشنگی دارد اما از نظر مقاومت نسبت به لنوو و ایسوس مقاومت پایین تر است.اما این به آن معنی نیست که این برند ضعیف و بدون استفاده و یا خرید محصولات آن مساوی با دور ریختن پول شماست.

مشخصات دیگر این برند از جمله وزن ، دوام و…

وزن :با وجود استفاده ازمتریال با کیفیت اما وزن مدل های آن متفاوت است و نمیتوان قطعی یک وزن خاصی را معرفی نمود ، اما نسبت به برند هایی همچون ایسوس وزن بالا تری را دارد.

دوام: از نظر دوام قابل به قبول هستند یعنی از سطح متوسط به بالا قرار دارند اما مدلهای قیمت پایین تر به مراتب کیفیت پایین تری را خواهند داشت و این قضیه دور از انتظار نیست.

SAMSUNG

کمپانی کره ای که در عرصه تولید تلفن های همراه هوشمند ، در بازارهای جهانی حرفهایی را برای گفتن دارد پا به عرصه تولید لپ تاپ گذاشته و همواره ما شاهد محصولات با کیفیتی هستیم .

سامسونگ همواره با کیفیت قابل قبول برای کاربران .

همواره لپ تاپ های تولیدی این برند با کیفیت مطلوب در ساخت قطعات و لحاظ نمودن وزن بدنه ای قابل به حمل و سهولت در جابجایی از نکاتی قابل به تامل را در راستای تولیدات خود قرار داده است.اگر شما به بدنه ی منحصر به فرد آن بنگرید متوجه دقت در طراحی و ساخت با کیفیت آن خواهید شد.

 محصولی با تنوع بالا و قابل به تبدیل .

همانطور که شرکت سامسومنگ در تلفن های همراه مدلهای متنوعی را وارد ابزار کرده در این عرصه نیز همین ابتکار عمل را پیاده سازه نموده شما میتوانید مدلهای مختلفی را در سایت فروشگاه مشاهده کنید تا تفاوت ها را احساس نمایید.لپتاپ های هیبریدی یا تبدیل شونده از ابتکارات این شرکت می باشد که شما هم تبلت وهم لپتاپ را را برای خود به همراه دارید .

مزایا و معایب این محصول از دید کاربران.

از نگاه کاربران متعدد میتوان به کیفیت یاخت آن و مدلهای مختلف در انتخاب یک محصول اشاره نمود و جدا از این مساِل با توجه به تجربه بالای این شرکت در تولیدات و به علاوه داشتن سهم بالایی از معاملات جهانی در عرصه محصولات الکترونیکی ، به باتری آن میتوان اشاره نمود.

اما اگر مواردی را باید به عنوان معایب به شما ارائه دهیم اکثرا به دستورات وشروط گارانتی آن معترض بودند و کمی با گارانتی و ضمانت نامه های دیگر برند ها کمی تفاوت حس میشد.

HUAWEI

کمپانی چینی که تلفن های همراه آن مدتی بازار ایران را در تصاحب خود داشت و همانند تلفن های همراه خود ظرافت بسیار جذاب و مثال زدنی را برای لپ تاپ های خود به کار برد.

البته لپ تاپ های آن در بازار ایران  چندان شناخته شده نیستند اما سری های میت آن بسیار ظرافت در طراحی را در خود جای دادند.

مزایا و معایب این محصول شیک .

به طور کلی سری های میت دارای صفحه نمایشگر بسیار قوی با کنتراست قابل به قبول و سیستم خنک کننده عالی میباشد.

محصولی با ساختار بدنه ای متفاوت.

اگر شما به رطوبت اثرانگشت خود و لکه های چربی حساس هستید و دوست ندارید روی بئنه لپ تاپ خود آن ها را مشاهده کنید ، محصولات این برند را به شما پیشنهاد میکنیم.

سبک و قابل به حمل !

اگر شما در محیط دانشگاه و یا محل کارتان دایما در رفت و آمد هستید و مجبورید بخشی از کار خود را در خانه انجام دهید ، برند مربوطه لپ تاپ هایی با وزنی بسیار کمتر و چشم گیر تر نسبت به مابقی رقبا خود روانه بازارهای جهانی کرده است.

تقریبا بین 1/300_1/600  کیلوگرم وزن را در محصولات خود رعایت نموده و در حمل و نقل موردی پیش نخواهد آمد و مناسب دانشجویان ، مهندسان اداره ها و مغازه داران در حسابداری و حتی کار های گرافیکی  میباشد.

از معایب آن هم میتوان به عدم ارتقا کارت گرافیک، کیفیت صداهای متوسط  در بعضی از مدلهای این برند اشاره نمود.و

MSI

اگر شما به دنبال لپ تاپی با تنوع در کارت های گرافیک و قدرت بالا هستید و یا اگر به دنبال پردازند های قوی جهت بازی های سنگین ، کارهای گرافیکی تخصصی و… میگردید ما به شما محصولی را پیشنهاد میکنیم که بسیار قدرتمند و در این زمینه هیچ گونه حرفی را برای خود باقی نگذاشته است.

 MSI  کاملا مناسب گیمینگ.

به طور کلی در این مقاله ما صحبت هایی را درخصوص فعالیت ها و طراحی لپ تاپ های شرکت های به نام دنیا به شما ارائه داده ایم اما یقینا در خصوص این برند از دیدگاهی متفاوت نگاه خواهیم کرد.

طراحی بدنه برای همه سنین.

اخیرا این برند در عرصه لپ تاپ های گیمینگ بدنه هایی با مقاومت بالاتر و وزنی کمتر را ارائه نموده، تا همه سنین بتوانند به راحتی با آن کار کنند و اگر شما به دنبال گیم های فشرده و سنگین هستید توصیه ما به شما محصول های این برند است.

ADATA

اگر به دنبال لپ تاپی برای گیم میگردید این برند برای شما در عرصه گیم تخصصی لپ تاپ تولید کرده است .این محصول به درد گیمر های محترم میخورد که ما در مقاله ای به صورت تخصصی در این عرصه پرداختیم که با کلیک بروی این جمله به مقاله مخصوص بروید و در این امر به بقیه دوستان خود دربخش نظرات  این سایت ، تجربیات ارزشمند خود را به اشتراک بگزارید.

محصولی ازتایوان.

البته این کمپانی در تولید رم و فلش مموری ها فعالیت داشته و محصولات خود را نیز با تخصص در این زمینه نیز وارد بازار میکند .و به طور خلاصه وار اگر طرفدار گیم هستید این محصول گزینه پیشنهادی خوبی برای شماست. البته نا گفته نماند برای بیشتر نمایان شدن مزا یا و معایب  برند ها تنها با بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو میتوانید در مقالاتی که برایتان تدارک دیدیم ، بیابید.

MICROSOFT

کمپانی با تولید بهترین مدلهای لپتاپ در بازار جهانی که هیچ کسی نمیتواند در آن شکی پیدا کند . از مدلهای متنوعی میتوانید دیدن کنید و از لحاظ قدرت بدنی به نسبت رقبای خود دارای مقاومت قابل به قبولی دارد و کاملا ناسب محیط های دانشجویی واداری می باشد.

به طور کلی از همه رنج های قیمتی میتوان مدل انتخاب نمود و بازم بنا بر حیطه فعالیت شما انتخاب محصول مورد نظر در دستور کار قرار گیرد.

 

 

به عنوان دانشجو چه لپ تاپ هایی برای ما مناسب هستند؟

اگر شما به عنوان دانشجو به دنبال لپ تاپ هستید در وهله اول باید چند فاکتور را باید در نظر بگیریم .در ابتدا باید ببینیم میزان هزینه ای که ما مایل هستیم بپردازیم تا چه مقدار است. در موارد بعدی باید به  فاکتوری تحت عنوان وزن جهت حمل ونقل راحت ، عمر باتری و سرعت پردازنده بپردازیم.

شما به عنوان دانشجو حتما باید کار با برنامه های  Office ، سرو کار های زیادی را برای ارائه های کلاسی خود داشته باشید. نرم افزار هایی که اساتید شما معرفی میکنند ،اکثرا با پردازندهای معادل core i5  و رم 8 قابل به اجرا میباشند.

اگر برای شما دست اول یا دوم بودن لپ تاپ مهم نیست میتوانید  با بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو، لپ تاپی با کیفیت سیستمی مطلوب و بالاتری را به عنوان لپ تاپ دست دوم تهیه کنید و اگر میخواهید لپ تاپی را خریداری کنید و نگران  نقص فنی آن تا مدتها نباشید ، توصیه میشود که از لپ تاپ دسته اول استفاده کنید.

البته نا گفته نماند که نحوه نگهداری لپ تاپ، میزان فشار کاری و اجرای برنامه های متناسب باسیستم ، جلوگیری از وارد شدن ضربات سنگین به بدنه و مابقی مراقبت ها قعطا تاثیر گذار است.عموما دانشجویان از لپ تاپ های ایسوس، لنوو، اچ پی و ایسر استفاده میکنند و متناسب با بودجه و رشته خود مدلهای مختلف از فاکتور های مختلف را برمیگزینند و قطعا آشنایی با  مزایا و معایب برند های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو و.. از اشتباهات رایج در خریدتان جلوگیر به عمل می آورید.

شما دانشجویان  و دانش آموزان عزیز میتوانید با مراجعه به محصولات سایت فروشگاه ما از قابلیت های تک تک محصولات با جزئیات بیشتر ، دیدن فرمایید و خوشحال میشویم سوالت خود را از ما بپرسید و به شما اطلاعات و مشاوره های درستی را عرضه نماییم. در آخر صحبت ما با شما از این قرار است که بررسی لپ تاپ های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو به شما قدرت بینایی بیشتر را در خرید اعطا میکند و از سر در گمی شما به مقدار زیادی در خیرد جلو گیری میکند و بازهم برای شمادوستداران عزیز تکرار این جمله کلیدی را با این مضمون ،آشنایی با  مزایا و معایب برند های اپل، اچ پی، ایسوس، لنوو و.. از اشتباهات رایج در خریدتان جلوگیر به عمل می آورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری